24 stycznia 2014

Pasiaste kropki + info o rozdaniu

Cześć!

Po dość długiej przerwie mam bardzo proste zdobienie, które wykonałam przy użyciu tasiemki do zdobień oraz sondy. 

Biały lakier to GR Selective 04. Naklejka na moim lakierze jest bardzo wytarta, widać jedynie ledwo ledwo numerek, ale w internecie wyczytałam, że nosi on również nazwę Milky Way. Po dwóch warstwach kryje on już bardzo ładnie i wystarczająco i jestem z niego zadowolona.
Drugi lakier, którego użyłam to GR Rich Color 108. Jest to ładny, dobrze kryjący morski kolor. Niestety, po nałożeniu lakieru na paznokcie bez bazy może nam je troszkę zabarwić. 
Całość pokryłam szybkoschnącym topem z GR. Rzeczywiście, szybko schnie, ale przy tym rozmazuje lakier, dlatego też paski są krzywo, bo musiałam je troszkę poprawić pędzelkiem. 





Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na blogu wyznania-lakieroholiczki.

Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. klasyczne motywy nigdy mi się nie znudzą! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdobienie :)
    ale płytke paznokciową to Ty masz nieziemską ! zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne połączenie...takie marynarskie, fajne będzie na lato, może i mi uda się takie zmalować:)
    swoją drogą uwielbiam kropki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszło, ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne ;) mam pomarańczkę z tej serii GR i jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam ten biały Selective. jeszcze go nie używałam, ale po wyczytaniu tylu pochlebnych opinii mam wobec niego duże oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę kupić ten GR :D Quick Dry z GR rozmazuje, coś o tym wiem :) Następnym razem spróbuj wysuszyć zdobienie, położyć zwykły bezbarwny a na to dopiero Quick Dry - powinno pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne mani :) Idealne na letni wypoczynek nad morzem i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to uwielbiam kropeczki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że tak Ci rozmazał ale grunt, że próbowałaś ratować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne połączenie, niby tylko groszki i paski ale efekt super! :)
    A rozmazań wcale bardzo nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kropeczki i paseczki zawsze na czasie :)

    OdpowiedzUsuń