9 grudnia 2013

Nowości! + info o rozdaniu

Cześć!

Długo mnie tu nie było, ale miesiąc temu informowałam, że nie będę mogła malować paznokci w tygodniu, ale jak się okazało w weekendy tez nie znajduję na to czasu. W okolicach 20 grudnia powinno się to zmienić.
Dzisiaj pokażę Wam zdjęcia moich nowych lakierowych zdobyczy. Jest to prezent jaki sama sobie zrobiłam z okazji Mikołajek :)

Jako pierwsze GR Rich Color. Od lewej: 104, 108, 111, 113, 114. Z tej serii poluje jeszcze na 11, 103 i 115. Może w najbliższy weekend mi się uda.

Dalej zaczyna się robić świątecznie i sylwestrowo :)
Najpierw również lakiery GR, ale tym razem seria Jolly Jewels, od lewej: 102, 106, 112 oraz 121. I znowu, marzą mi się jeszcze 103, 110, 115 i 119.

Następne są lakiery firmy Rimmel. Po prawej i lewej stronie są z serii Precious Stone, srebrny to 001 Diamond Dust, czerwony to 002 Ruby Crush. Po środku stoi lakier z serii Space Dust, 005 Total Eclipse.

I na sam koniec lakier Wibo WOW Effect Matte Glitters nr 1. Z niego jestem chyba najbardziej zadowolona :) 

Macie może jakieś propozycje co chciałybyście zobaczyć jako pierwsze? Bo szczerze mówiąc ja nie mam pojęcia od czego zacząć :)

Przy okazji zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu u Tamit24 i B.


Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Mnie ciekawi GR o numerze 106 i środkowy Rimmel ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie zrób recenzję Golden Rose Jolly Jewels :) Kocham wszelkiego rodzaju brokaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne są te brokatowe lakiery 1 :) I ile tego jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ^^ Duzo ich :-) Ja na razie zapuszczam pazury i jak juz beda troche dluzsze to cos z nimi zrobie ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy jest piękny! Chciałabym wszystkie! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne lakiery, jednak ja pozostaje wierna Essie i OPI :)

    OdpowiedzUsuń