30 grudnia 2013

Liliowe Holo

Cześć!

Miałam Wam pokazać jak nowości z ostatniego posta wyglądają na paznokciach, ale najzwyczajniej w świecie nie umiem im zrobić ładnych zdjęć. Chyba będę musiała zainwestować w lepszy aparat :)
Dzisiaj pokażę Wam holograficzny lakier od Eveline MiniMax, numerek 411.


Ma on w sobie mnóstwo holograficznych drobin. Najładniej wygląda w słońcu, ale niestety takich zdjęć nie mam. Mimo wszystko i tak w każdym świetle mi się podoba. Szybko wysycha, nie smuży. Jedyne co mi nie odpowiada to krycie. Nałożyłam dwie warstwy i stwierdziłam, że to mało, więc zmyłam i najpierw położyłam jedną warstwę liliowego Golden Rose Rich Color 103. Kolorystycznie są prawie identyczne. Następnie dodałam jedną warstwę Eveline i jedną szybkoschnącego topu od GR i paznokcie bardzo mi się podobały. Paznokcie malowałam w sobotę i do dzisiaj są w stanie niezmienionym, nie ma żadnych odprysków ani startych końcówek.


Lakier bardzo mi się podoba. A Wy co o nim sądzicie? Zapraszam do oglądania zdjęć :)

Pozdrawiam










17 komentarzy:

  1. jest piękny!
    chętnie kupiłabym taki, ale w kolorze niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowny jest :) Chętnie taki bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Kolor jest cudowny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancki w swej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudny kolorek !!
    ____________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mi się podoba!
    Pozdrawiam i z chęcią dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier naprawdę robi wrażenie. Chociaż pewnie z większej odległości nie widać tych drobinek, ale pewnie się mocno mienią, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś ten lakier jeszcze w starym opakowaniu, latem w słońcu robił wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! muszę go znaleźć i koniecznie tę lilię z GR...swoją drogą uwielbiam te serie lakierów Eveline i GR...

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki fantastyczny kolor! musze go mieć

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam fioletowe odcienie a holho Pięknie się prezentuje na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju lakier na paznokciach prezentuje się pięknie :)

    http://miscellaneous-em.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń