2 listopada 2013

Żółto-szare kropeczki

Cześć!

Dzisiaj mam zdobienie, które bezczelnie zgapiłam od innej blogerki, od iv90, a dokładniej z tego posta jesienia-pazurki-nosze-w-kropki. Kiedy je zobaczyłam od razu niesamowicie mi się spodobało, jest proste, ale ma w sobie coś takiego Wow! Teraz, gdy mam je na swoich paznokciach co chwilkę się na nie patrzę, tak mi się podoba :) Zmalowałam je wczoraj wieczorem i od razu chciałam się nim pochwalić, ale po namyśle doszłam do wniosku, że wstrzymam się do rana, żeby zdjęcia jakoś wyglądały. Jak wstałam to od razu wzięłam się za robienie zdjęć i oto jest nowy post :)



Kciuk, palec wskazujący i mały to GR RC 102. Palec serdeczny to GR RC 48. Oba zupełnie kryją przy dwóch warstwach i szybko wysychają, fajnie się nimi maluje.

Palec środkowy to Simple Beauty 40, musiałam nałożyć dwie dosyć grube warstwy, żeby nie było prześwitów. Na to nałożyłam sondą kropki lakierami GR RC 48 i 102. O dziwo na prawej ręce jakoś ładniej mi to wyszło, zgrabniej. Niestety nie umiem robić zdjęć lewą ręką, więc nie pokażę :P
Na koniec na środkowy dołożyłam Quick Dry Top Coat od Essence.

Naprawdę niesamowicie mi się podoba to zdobienie :) A Wy co o nim sądzicie?

Pozdrawiam :)









8 komentarzy:

  1. You are invited to take part in my "International Giveaway sponsored by Born Pretty Store"
    (Prize: A $30 Voucher)

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/10/born-pretty-stores-30-voucher-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny!! Jestem pod wrażeniem ;D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę że i u Ciebie szarości, ale za to w jakim energetycznym wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja zazdroszczę osobą, które mają piękne zadbane paznokcie i do tego potrafią je malować. Ja nie mam ani ładnych paznokci ani nie potrafię ich malować. :-(

    Może zaobserwujemy swoje blogi? Jeśli tak to zaobserwuj mój blog, a ja zaobserwuję twój.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie Ci to wszyło ;) Fajne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszło! Śliczny ten żółty lakierek ;)) Cieszę się, że Cię zainspirowałam :D

    OdpowiedzUsuń