8 listopada 2013

Granat w paski

Cześć!

Dziś mam dla Was granatowo-miętowe zdobienie oraz małą zapowiedź tego, co będzie w kolejnej notce. Mam też z jednej strony niezbyt fajną wiadomość, ale z drugiej bardzo mnie ona ucieszyła. Od wtorku idę do nowej pracy, ale wiąże się to z tym, że notki będą się pojawiały o wiele rzadziej, ponieważ w tym zakładzie nie wolno malować paznokci. W ogóle. Od poniedziałku do piątku nie będę miała na swoich paznokciach ani grama lakieru. Za to w weekendy będę nadrabiała :) Ale przejdźmy do dzisiejszego zdobienia :)


Na początku pomalowałam paznokcie dwoma warstwami GR RG 44. Jest to fajna miętka, w rzeczywistości ma troszkę inny kolor niż na zdjęciach. Do tego posiada delikatny shimmer, który na paznokciach prawie w ogóle nie jest widoczny.

Następnie ponaklejałam tasiemki do zdobień. Troszkę się z nimi namęczyłam. W dodatku na środkowym palcu zapomniałam w którą stronę naklejałam najpierw i przy zdejmowaniu ich pomyliłam kolejność i zdobienie troszkę się popsuło, ale próbowałam to naprawić pędzelkiem, bo nie chciało mi się już bawić w zmywanie i naklejanie tasiemek od nowa.
Po naklejeniu tasiemek paznokcie pomalowałam GR RC 16. Tutaj wystarczyła jedna warstwa i wszystko jest ładnie przykryte. Na całość nałożyłam Quick Dry Top Coat również od GR.

Myślę, że wrócę do takiego lub podobnego zdobienia, ale tylko wtedy, gdy będę miała dużo wolnego czasu.
Zapraszam do oglądania reszty zdjęć :)




A teraz wspominana zapowiedź :)

Pozdrawiam i do następnego razu :)

8 komentarzy:

  1. Ten miętowy kolor bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo wygląda o niebo lepiej i latem bardzo często go nosiłam :)

      Usuń
  2. Otagowałam Cię: http://lovemecosmeticsdream.blogspot.com/2013/11/tag-libster-blog.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mani, krateczka najlepsza:)

    Gratuluję cudnej wygranej!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi też krateczka najbardziej się podoba :)

      Usuń
  4. Świetnie wyszło to zdobienia, fajnie dobrane kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krateczka i dobór kolorów mi się podobają! :))

    OdpowiedzUsuń