11 listopada 2013

China Glaze + info o rozdaniu

Cześć!

Dzisiaj mam dla Was zapowiadane lakiery, które wygrałam w rozdaniu u B.. Są to China Glaze Red Satin oraz Winter Holly. Paczuszka zawierała również pilniczek i separatory. Pilniczek już wypróbowałam i jest świetny :)






 Najpierw Red Satin :) Świetnie mi się nim malowało. Konsystencja należy do tych rzadszych, ale mimo to nie rozlewa się po skórkach. Pędzelek jest standardowy, cienki, dosyć elastyczny i fajnie się nim manewrowało wokół skórek. Kolor bardzo mi się podoba. Jedyne do czego mogę się przyczepić to krycie, które jest troszkę żelkowe. Na krótkich paznokciach nie będzie to problemem, ale na długich leciutko prześwitują końcówki. Poza tym dwie warstwy ładnie kryją. Lakier nie smuży, nie bąbluje i nie sprawia żadnych innych kłopotów :)



 Winter Holly jest fajnym brokatem. Myślałam, że będzie gorzej krył, ale przy dwóch warstwach spisał się bardzo dobrze. Planuję wykorzystać go na różnych bazach, ale to w przyszłości i na pewno podzielę się z Wami zdjęciami. Pędzelek jest okrągły, ale zdecydowanie grubszy i bardziej "mięsisty", niż ten w Red Satin. Lakier wysycha na delikatny mat, co widać na niektórych zdjęciach. Mat, ale przy tym ładnie błyszczy.




 Oba lakiery kojarzą mi się ze Świętami Bożego Narodzenia :) Czerwień Świętego Mikołaja i zielona, udekorowana choinka :)









Przy okazji chciałam Was poinformować o rozdaniu u Mani, w którym postanowiłam wziąć udział. Może jeszcze raz dopisze mi szczęście :)
Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Ten czerwony jest śliczny! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie świetnie, kocham takie świąteczne kolory! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. te dwa kolory razem robią świetny efekt kojarzący mi sie z Bożym Narodzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście wygląda to bardzo świątecznie - dobry mani na tą porę roku i okres świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro tak świątecznie to może mikołaja na jednym? http://1.bp.blogspot.com/-1oa0KHLLgrc/Tt7vrJUBYcI/AAAAAAAAEV4/27sjt509Vh8/s640/Santa+Nails+1.JPG

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, świąteczne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne kolory !

    zapraszam do mnie na bloga zdrowawiedza.blogspot.com i do obserwowania , oczywiścię odwdzięczę się tym samym :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń