23 października 2013

Trójkąty

Cześć!

Dziś mam dla Was prosto wyglądające zdobienie, ale troszkę musiałam się pobawić z tasiemką, żeby w miarę równo wyglądało, tym bardziej że to była moja pierwsza zabawa z nią :)




Jako bazę użyłam Golden Rose Rich Color 20. Jest to piękne srebro, któremu wystarczy jedna warstwa do pokrycia paznokcia. Jeśli używam go samodzielnie nakładam jednak drugą, wtedy lakier ma taką jakby głębię. Gdy wysechł nakleiłam tasiemki. Troszkę jest krzywo, nie całkowicie po środku paznokcia, ale tragedii nie ma.

Następnie użyłam czerwonego koloru z My Secret i brązowego z Ladycode by Bell.
My Secret nazywa się Raspberry i ma numerek 170. Jest on z serii pachnącej. Niby fajnie, bo nie jest ostry jak większość lakierów, ale jak dla mnie jest on zbyt mdlący. Jeśli chodzi o krycie to jest świetny, jedna warstwa w zupełności wystarczy, niestety jednak troszkę barwi paznokcie.
Ladycode niestety nie ma żadnego numerka czy nazwy. Jest to fajny brąz, mi osobiście przypomina czekoladę mleczną :) Na buteleczce jest napisane, że jest jednowarstwowcem. Zgodzę się z tym, ale tylko jeśli ta warstwa będzie należała do grubszych. Cieńsza nie daje rady i są prześwity. Na zdjęciach mam wrażenie, że w niektórych miejscach troszkę przebija GR.
Na całość nałożyłam Quick Dry Top Coat z Essence.

Ogólnie zdobienie mi się podoba i myślę, że nie raz do niego wrócę w innych wersjach kolorystycznych :) A Wy co o nim sądzicie?

Pozdrawiam i zapraszam do oglądania reszty zdjęć :)







10 komentarzy: