29 października 2013

Nowe GR RC :D

Cześć!

Dzisiaj pochwalę się Wam co wczoraj przypadkiem znalazłam w małej osiedlowej drogerii :)
Są to nowe odcienie GR z serii RC :)
Gdy na FB zobaczyłam jedno zdjęcie nowości, od razu wiedziałam ze RC musza być moje :) Na razie kupiłam tylko dwie buteleczki, ale na pewno sprawię sobie resztę :)





 Kolory które posiadam to 102, szaraczek z fioletowymi tonami, oraz 105, nie wiem jak nazwać ten kolor, coś jakby wino z mlekiem :P

Oba kryją bardzo ładnie. Jedna cienka warstwa kryje ładnie i tylko minimalnie paznokieć przebija. Druga warstwa wszystko zakrywa. Szybko schną. Dziesięć minut po pomalowaniu musiałam przenosić kartony i gdzieś tam się dotknęłam, ale lakier dzielnie to zniósł i w ogóle na tym nie ucierpiał. Trwałości nie jestem niestety jeszcze w stanie ocenić.

Oba kolory idealnie pasują do jesieni i zimy. Mi przypominają takie grube, wełniane swetry :)
Najdziwniejsze jest to, że w sklepach internetowych GR jeszcze ich nie ma, a już je znalazłam w małej drogerii. Ciekawa jestem czy pojawiły się już na stoiskach firmowych GR.

 Lakiery bardzo mi się podobają i myślę, że często będę z nich korzystać :) A Wy co o nich sądzicie?

Pozdrawiam ciepło :)








7 komentarzy:

  1. Śliczne kolorki ;) i jaki połysk ;) też lubię GR ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście połysk jest niesamowity :) I to bez żadnego topa :)

      Usuń
  2. Ten w kolorze wina jest na prawdę śliczny :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    kosmetyczneszalenstwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś przeczytałam, że to jest żurawina :P

      Usuń
  3. Ta 105 jest fantastyczna, czuję, że znów mnie czekają zakupy w Golden Rose;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dziś znowu kupiłam u nich nowy lakier :P

      Usuń
  4. uwielbiam Golden Rosy :D Fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń