12 października 2013

Golden Rose Jolly Jewels 120

Cześć!

Dzisiaj nie ma żadnego super kreatywnego zdobienia, ale jest takie, które bardzo mi się podoba.
Od razu z góry przepraszam za jakość zdjęć, gdyż znów są robione w nocy telefonem przy sztucznym oświetleniu, ale za to przynajmniej widać jak paznokcie się błyszczą :)

Przechodząc do zdobienia...
Najpierw pomalowałam paznokcie lakierem GD Rich Color nr 35, jedna warstwa w zupełności wystarczyła. Ten lakier, który ja mam jest jak dla mnie ciut za gęsty, ale do wytrzymania. Ciekawa jestem czy wszystkie sztuki tego koloru tak mają, czy tylko ja na taki trafiłam.
Następnie naniosłam na to jedną warstwę GD Jolly Jewels nr 120. W bezbarwnej bazie zatopione większe i mniejsze heksy oraz małe piegi w kolorach srebrnym, różowym, fioletowym i czerwonym. Jest ich po prostu ogrom. Bardzo ładnie i równo się rozprowadzają.
Na to wszystko dałam GR Quick Dry Top Coat.

Jeśli chodzi o zmywanie to jestem mega zaskoczona. Pozytywnie. Nie myślałam, że będzie to takie proste. Spodziewałam się, że wacik będzie cały porwany, a i tak z paznokcia nic nie zniknie. Tutaj wacik ocalał cały, a paznokieć był czyściutki :)

Ogólnie to JJ podoba mi się bardzo, już od dawna miałam na niego chętkę, a kupiłam go dopiero w tym tygodniu. Bardzo podobają mi się jego kolory i to, jak niesamowicie błyszczy. A co Wy o nim sądzicie? Lubicie taki błysk na paznokciu, czy wolicie może coś bardziej stonowanego?

Pozdrawiam :)



2 komentarze:

  1. Ojj szkoda że słabo widać na pazurkach, ale zapowiada się bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że następne zdjęcia będą dużo lepsze :)

      Usuń