24 września 2013

Pierwsze paznokcie!

Więc nadeszła w końcu ta chwila. Postanowiłam wstawić notkę z pierwszym zdobieniem. Może nie jest jakieś super pomysłowe, ale lepsze to niż nic :)
W poprzedniej notce pisałam, że ostatnio nie mam weny, ale dzisiejszego wieczora mnie naszła i coś zmalowałam. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale są robione telefonem bez lampy przy sztucznym świetle... Może jutro jak znajdę chwilkę wezmę aparat i porobię kilka lepszych zdjęć.

Co do paznokci...
Ten ciemniejszy szary to Golden Rose Classics 195, jaśniejszy to również Golden Rose, ale tym razem seria z proteinami, numer 348. Co do krycia oba zachowują się podobnie, są bardzo rzadkie i w kilku miejscach pomalowałam sobie skórki. Pierwszą warstwę nałożyłam troszkę cieńszą i w obu przypadkach to tak, jakbym prawie lakieru nie miała na paznokciach. Drugą dałam troszkę grubszą, która ładnie przykryła moje paznokcie i trzecia warstwa jest zbyteczna. Oba odcienie to typowe kremy.
Na paznokciach serdecznych i kciukach dodałam kropeczki tym jaśniejszym odcieniem i na to nałożyłam Golden Rose Quick Dry Top Coat.

Osobiście taki prosty manicure bardzo mi się podoba i zdecydowanie pasuje do obecnej pogody :) A co Wy o tym myślicie?

Pozdrawiam serdecznie :)



4 komentarze:

  1. Prosto ale efektownie, podoba mi się ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropki zawsze fajnie wyglądają :D Są delikatne, eleganckie i ciekawe :)
    Witaj w lakierowym świecie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za powitanie :) Miło mi :)

      Usuń