28 września 2013

Kotwice

Cześć!

Dzisiaj na moich paznokciach są kotwice i mały french. Początkowo miałam zostawić sam lakier granatowy, ale stwierdziłam, że jakoś tak goło wygląda, czegoś mi brakowało. Jako że to granatowy do głowy od razu przyszło mi, aby zmalować coś marynarskiego i postawiłam na kotwice. Jednak nadal mi było mało. Nie mam wprawy w malowaniu wzorków, więc postawiłam na prostego frencha na trzech paznokciach i szczerze mówiąc to całość bardzo mi się podoba :)

Kolor granatowy to Golden Rose z serii Rich Color, numerek 16. Uwielbiam tę serię i praktycznie wszystkie moje lakiery z niej pochodzą. Ten lakier potrzebuje, jak zapewnia producent, jednej warstwy do pokrycia paznokcia. Ja nałożyłam jednak dwie, co robię praktycznie zawsze. Bardzo dobrze się nim maluje i dobrze wysycha.
W tej serii uwielbiam też te szerokie pędzelki, trzy pociągnięcia i sprawa załatwiona. Na początku było troszkę ciężko, ale po wprawieniu się bardzo mi on odpowiada i ciężko mi teraz malować paznokcie cienkim pędzelkiem :)

Kolor biały jest firmy Simple Beauty, numerek 40. Jest on dosyć rzadki i gdy malowałam nim samą płytkę paznokcia, to było ciężko, trzy warstwy trzeba spokojnie nałożyć, żeby to wszystko jakoś wyglądało. Chcąc namalować nim zdobienia obawiałam się czy sprosta temu zadaniu. O dziwo zaskoczył mnie pozytywnie i niewielka warstwa spokojnie wystarczyła :) Linie w kotwicach są dosyć krzywe, ale z daleka tego tak nie widać :)

Prawej ręki nie pokazuję, ponieważ zdjęcia robiłam świeżo po pomalowaniu paznokci, gdy lakier jeszcze nie wysechł i podczas ich robienia 3 okrutnie rozmazałam, a chwilę później padła bateria w aparacie. Mam nadzieję, że te zdjęcia, które są spodobają się Wam :) Całość ogólnie mi się podoba i myślę, że kiedyś jeszcze do tego zdobienia wrócę :)

Życzę teraz miłego oglądania zdjęć :)
Pozdrawiam :)






4 komentarze:

  1. ale genialne ! Jaka precyzyjna kotwica ! :)
    ps : jak mozesz dodaj opcję "obserwatorzy" u siebie na blogu żebym mogła być informowana jak dodasz cuś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ale te kotwice w rzeczywistości wydawały się być strasznie krzywe :) A obserwatorzy juz dodani :)

      Usuń