24 września 2013

Rozdanie u Mani

Cześć!
Jak na razie jeszcze żadnego lakierowego posta nie ma, ale w niedługim czasie postaram się to naprawić. Chwilowo nie mam weny na malowanie paznokci i nie ma co pokazać. Wasze blogi przeglądam praktycznie codziennie i jestem pod wielkim wrażeniem dla Waszych umiejętności, z jaką precyzja malujecie niektóre rzeczy, chciałabym żeby mi też tak wychodziło :) Ale niestety trochę czasu musi minąć zanim dojdę do perfekcji :)

Korzystając z okazji chciałam poinformować o rozdaniu na blogu LAKIEROWA MANIA MANI.
Pomyślałam, że wezmę w nim udział, może się poszczęści :) A przy okazji będzie taki mały prezencik na urodziny, które obchodzę 5 dni przed zakończeniem rozdania :) Trzymajcie kciuki :)

Pozdrawiam i do następnego razu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz